بتدور علي ايه يامعلم. سجل معانا وانته هتلاقى كل الى انته عاوزه
بتدور علي ايه يامعلم. سجل معانا وانته هتلاقى كل الى انته عاوزه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةاحلى حبأحدث الصورالتسجيلدخول

اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............

osama mar3e
Snow Wh!te
bibo
only_you
ياسو السكرة
9 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ياسو السكرة
Saiko0o
Saiko0o
ياسو السكرة

اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Empty
مُساهمةموضوع: اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............   اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Emptyالثلاثاء نوفمبر 24, 2009 7:03 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
يافتاح ياعليم يارزاق ياكريم
الصبح بدري كده ........
اقرا وانت تعرف حصل ايه؟
ياسو السكرة:اتصلت بيبيو على الموبايل فطبعا سنه عشان يرد
bibo:(نغمة الموبايل)ايامي معاك اناعايش علشان بهواك ........الخ
ياسو السكرة:مترد بقه هو كل ده نايم نوم اهل الكهف ولا ايه اوف
bibo:(الحمدلله رد على الموبايل) صباح الخير .......مين معايا؟
ياسو السكرة:هو ايه مين معايا هو انت فاقد الذاكرة من بدري ولا ايه ؟ايه
ياعم ده كنت بحسبك في غيبوبه المهم اناعازماكو انت واونليعشان عايزاكوا في موضووع مهم النهارده على الغدى في أي حته قولت ايه؟
bibo:ايه الكرم ده كله انا موافق المهم اكل عشان متغدتش
ياسو السكرة:ليه ياعم هو انا بخيله ماشي لما اشوفك وبعدين متغدتش ايه احنا هنكدب قول مفطرتش لسه هههههههههههه
bibo:خلاص ياستي كريمه كريمه انتي هتذليني ولا ايه المهم اعدي عليكي الساعه كام؟عشان اتغدى قصدي افطر هههههههههههه
ياسو السكرة:الساعه5 تكون في الشارع اوعى تتاخر احسن هنمشي ونسيبك انت حر مش هتتغدى هههههههه
bibo:طيب يادوبك اقفل معاكي عشان ارووح البس عايزة حاجه؟
ياسو السكرة:لاميرسي يلا واناكمان هكلم اونلي واعزمو عشان الحق البس سلام
bibo:سلام
ياسو السكرةاعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Icon_sadبتصل باونلي يارب يرد وميطلعش زي بيبو في غيبوبه) تووووت توووووت
only_you:الوو صباح الخير ياياسو
ياسو السكرةاعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Icon_sadايوة كده دي الناس الصاحية مش زي بيبو فاقد الزاكرة)صباح النور يا اونلي ازيك؟
only_you:(خير عايزة ايه دي )تمام الحمدلله ازيك انتي؟
ياسو السكرة:تمام الحمدلله بقولك ايه اناعازماك النهارده انت وبيبو على الغدى عشان عايزاكوا في موضووع مهم ايه رايك؟
only_you:(هييييييه عزومه )اوك ياياسو مقدرش ارفض طلبك
ياسو السكرةاعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Icon_sadتلاقيه جاي علشان العزومة مش الموضوع)ميرسي يااونلي ربنا يخليك
only_you:طيب هنرووح فين؟
ياسو السكرة:الله واعلم أي حته مش هتفرق ....المهم عدي على بيبو وانت جاي احسن ده هياخرنا وهييجي السنه الجايه هههههههههههه
only_you: اوك يا ياسو هروح اجيبه من البيت ونعدي عليكي عشان نخرج
ياسو السكرة:اوك يا اونلي وانا هستناكو بس مش تتاخرو عليا احسن هتغدى لوحدي ومفيش عزومه
only_you:(هو انا اقدر انسى العزومه انتي هبله ولا ايه)لامتخافيش ياياسو هنيجي في معادنا بس الساعه كام؟
ياسو السكرة :الساعه 5 يااونلي و5 بدقيقه همشي
only_you:(خلاص ياختي بتتامري على ايه لمانشوف عزومتك على ايه في الاخر)انا مواعيدي مظبوطه ياياسو وهتشوفي
ياسو السكرة:اوك يا اونلي عايز حاجه مني قبل ما اقفل عشان ارووح البس؟
only_you:ميرسي ياياسو اتفضلي سلام
ياسو السكرة:سلاموز
only_you :سلامنجه(متقفلي بقه)
طبعا كلامي متسمعش على بال كل واحد مايلبس اكنوا رايح يخطب وبعد ما اكدت عليهم على الميعاد
عدوا عليا الساعه 5:30 وطبعا على بال ما ركبنا تاكسي وصلنا المطعم الساعه 6:10عشان انتوا ههههههههههههههههههههههههه
عارفين الزحمه في
مصر بقه وكده يعني ههههههههههههههههههههه
اول مادخلنا المطعم بيبو راح يشوف هياكل ايه واونلي طبعا قعد يبص على الصواريخ الي في المطعم(البنات يعني)هههههههههههههههههه وانا كنت بدور على طربيزة نقعد فيها عشان نقعد امال هناكل واحنا واقفين مثلا
هههههههههههههههههههههههههههههه
لقيت طربيزة الحمدلله ورحت بقه مع بيبو عشان نشوف هناكل ايه من البيتزا هووت يعني مش أي عزومه والسلام
هههههههههههههههههههههه
طبعا كل ده واحنا متكلمناش في الموضوع عشان احنا بناكل اتفضلوا معانا
لو عجبكوا الموضووع هنكمل
بس بعد الغدى ياريت اعرف رايكم
انتظروونا
only_you
The Emperor
The Emperor
only_you

مُساهمةموضوع: رد: اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............   اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Emptyالثلاثاء نوفمبر 24, 2009 7:11 pm

تسلم ايديكى ياياسو بجد توبيك وموضوع هيبقى رائع اما يكمل ان شاء الله

بس انا لسه جعان عشان مااعرفتش اكل من الصواريخ الى كانت ف المطعم

ههههههههههههههههههههههه

منتظرين البدايه
https://ahla7ob.hooxs.com
bibo
A-H Dreamer
A-H Dreamer
bibo

مُساهمةموضوع: رد: اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............   اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Emptyالثلاثاء نوفمبر 24, 2009 7:27 pm

ايه يا اونلي ركز في الاكل الا بالحق يا ياسو بعد كده نشوف مكان مفيهوش بنات

احسن محمد هيعمل رجيم بعد كده

وابقي كلميني بدري ياياسو اكون فطرت مش اصحي ادغدي علي طول كده

والبدايه هتكون عند ياسو ان شاء الله هيكون توبيك تحفه

Snow Wh!te
Tһe Pr!nćèśś
Tһe Pr!nćèśś
Snow Wh!te

مُساهمةموضوع: رد: اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............   اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Emptyالثلاثاء نوفمبر 24, 2009 10:06 pm

ههههههههههههه

وانا عايزة اتغدى معااااااااكوا اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Icon_sad

تسلمى يا قمر

مستنيين الباقى
ياسو السكرة
Saiko0o
Saiko0o
ياسو السكرة

مُساهمةموضوع: رد: اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............   اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Emptyالثلاثاء نوفمبر 24, 2009 11:27 pm

اولا ميرسي لكل واحد رد على التوبيك ده لان بجد لو مكنش حد رد ولا اعجب بالموضوع مكنتش هكمل بس مستنيين ردود اكتر عشان تشجعنا ونقدر نكمل

ثانيا نسيت اقوول حاجه انا مش بس عازمة اونلي وبيبو هما دوول الي لاقيتهم في سكتي عشان قريبين مني في البلد هههههههههههههههههههههه

انا عازمة المنتدى كله الي عايز يتغدى معانا ويسمع الموضووع للاخر يتفضل الخير كتير هههههههههههه وهنشووف ايه رايه في الموضووع وميرسي لكل الي ساهموا في الرد وبجد اسعدتوني جدا

واناكمان في انتظار البدايه

????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............   اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Emptyالأربعاء نوفمبر 25, 2009 11:22 am

هههههههههههههههههه

جميل يا ياسو

تسلمي
osama mar3e
Romantic Boy
Romantic Boy
osama mar3e

مُساهمةموضوع: رد: اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............   اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Emptyالأربعاء نوفمبر 25, 2009 10:45 pm

هههههههههههههههههههههه

نايس توبيك يا ياسو

تسلم ايدك

Snow Wh!te
Tһe Pr!nćèśś
Tһe Pr!nćèśś
Snow Wh!te

مُساهمةموضوع: رد: اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............   اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Emptyالإثنين ديسمبر 07, 2009 12:29 am

فين الجديد يا ياسوووووووووو
ياسو السكرة
Saiko0o
Saiko0o
ياسو السكرة

مُساهمةموضوع: رد: اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............   اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Emptyالإثنين ديسمبر 07, 2009 6:00 am

الحمدلله الاول ان الفكرة عجبتكم ثانيا انا فرحانه اني رجعتلكم تاني عشان نكمل من تاني واحكيلكم على الي حصل واحنا بنتغدى طبعا طلعوا عيني عشان اعرف اكلمهم ههههههههههههههههههههههههه
انزل تحت شويه عشان تعرف الي حصل واحنا بنتغدى

ياسو السكرة:يابيبو يا اونلي ركزو معايا شويه (بيبو طبعا مالوووش دعوه بياكل ومنفضلي واونلي كالعاده عنيه هتطلع على الصواريخ الي موجوده ومش معبرني هو التاني)
bibo:ايوة يا ياسو انا معاكي اهو بس استني بس اصل البيتزا طعمها حلو (ياسلام لو جبنا واحده كمان)
only_you:معاكي ياياسو اتفضلي قووولي(ايه يامزة يالهوي على الصارووخ الي داخل ده كمان)
ياسو السكرةاعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Icon_sadياخسارة العزومه منا الي جبته لنفسي واحد بيتزا والتاني صاروووخ)بصوا بقى انا هقووول وامري لله والي مش هيركز معايا مش هكررتاني وهو حر اصحوا كده وفوقوا معايا يا كتاكيت
bibo:(ياسلام لوكان فيه فراخ محمرة كان زماني هيصت بس معلش خيرها في غيرهاهههههههههه )كتاكيت ايه ياابله الناظرةهو احنا في مدرسه احنا كبرنا خلاص هههههههههههههه
only_you:ركزنا اتفضلي بقه(ده ايه الرغي ده كله اخلصي بقه عشان مش فاضيلك ورايا صورايخ هههههه)
ياسو السكرة:ماشي ياكبير بصوا بقه انا جمعتكم النهارده (وعزمتكم كمان لما اذلهم شويه ههههههههه)عشان عايزين نعمل حاجه للمنتدى ونخلي كل عضو وعضوة يشاركوا فيه (طبعا لازم بيبو يقاطعني)
bibo:منتخب ايه انتي بقيتي كابتن واحنا منعرفش ههههههههههههه
ياسو السكرة:منتخب ايه بس بقووولك منتدى ياعم المهم ركز معايا ومتقاطعنييش كالعاده احنا الي هو انا وانت واونلي الي مش مركز معانا ده عايزين نعمل برنامج اسمه اعترافات نجم والنجم ده هيبقى حد من المنتدى سواء عضو او عضوة وعايزين نوقعه في الكلام في أي حاجه عشان نعرف هو في دماغه ايه ونتعرف عليه اكتر
bibo:نكحرته يعني ههههههههههههههه
only_you:يعني مقالب وكده قشطه خالص ههههههههههههههه
ياسو السكرةاعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Icon_sadالله واكبر الحمدلله بدؤا يفهموني )ايوة كده الله ينور عليكوا صحصحوا معايا كده وركزوا
biboوonly_youاعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Icon_sadفي نفس واحد)متخافيش يا ياسو اخواتك رجاله ومعاكي دايما
ياسو السكرة:اكيد طبعا ربنا يخليكوا ليا المهم انتوا فهمتوا الفكرة بقه بتاعت الموووضوووع فهندخل فيها على طووول وعلى فكرة احنا مش هنقووله حاجه واوعى حد يقع قدامه بالكلام عشان كل مرة هنعزم عضو معانا من المنتدى ونوقعه بقى في الكلام متفقيين
bibo:لو كل مرة فيه عزوومة يبقى متفقين
ياسو السكرة:لا ياعم متفتكرش ان انا لوحدي الي هعزم كل مرة امال انت واونلي رحتوا فين ده انا كده هفلس (هههههههههه)
only_you:قصدك ايه يعني ياياسو؟
ياسو السكرة:يعني كل 5ايام كده حد منا هيعزم عضو على الغدى وممكن تيجو معايا لو انا الي عازمة بس طبعا كل واحد على حسابه ماعدا العضو الجديد يعني help your selfمعامله انجليزي يعني هههههههههههه
only_you :ده ايه المعامله دي ماشي ياستي انتي هتذليني ولا ايه ابقي قابليني لو عزمتك بعد كده ههههههههههه
ياسو السكرة :ماشي اونلي لما نشوووف ايه يا بيبو خير شايفاك ساكت الكلام مش عاجبك اكيد(عشان هيفلس ههههههههههه)
bibo:بصراحه بفكر بس انا عند كلمتي معاكي ياياسو وامري لله عزومة بعزومة ان شا الله ماعن حد حوش ههههههههههههههه
ياسو السكرة:بقوولكم ايه فعلا ان شا الله ماعن حد حوش يا بيبو على رايك المرة الجايه الي هي يووم السبت انا عزماكوا على الغدى مع العضو الجديد وانا هقابله لوحده يعني يا كسووفي اخواتي معايا طبعا متخافووش على حسابي (مصلحه بمصلحه)
bibo وonly_youاعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Icon_sadفي نفس واحد ربنا يخليكي يا ياسو ميرسي معادنا الاحد الجاي مع ضييف جديد
ياسو السكرة:قشطه خالص دلوقتي بقه تعالوا نتفق على الضيف الجديد ايه رايكم في
snow wh!te
ولا osama mar3e ولا TiTo
bibo:ماتيجوا نوقع دعاء
only_you:اصل اسامه مش هيكووون فاضي عشان عنده كليه وبيسافر اماتيتو ممكن ييجي ومعرفش ايه ظرووف دعاء عشان شغلها وكده
ياسو السكرة:ياسلام والمفروووض عليا انا اختار يعني انا بقولكم عشان تختاروا معايا ونتفقق على ضيف فبما ان محدش الحمدلله اداني عقاد نافع فانا من رايي ناخد راي الي موجودين الي هما الجمهوور يعني بقيت الاعضاء في المنتدى ويختارولنا حد من 3 دووول
مع العلم الجمهوور هيبقى له نسبة توقيع الضيف اكتر لانه له 3ايام هيوقع الضيف وهو وشطارته بقه يا يوقعه يا يقع هو هههههههههههههههههههه
يارب تكوون الفكرة عجبتكم ووصلتلكم
وطبعا احنا في انتظار اختياركم يلا عايزين نشووف عايزيت توقعوا مين من 3 ضيووف ?

عشان نقدر نكمل وفرحانين اوي عشان هتشاركونا

سوسو وبس
ذهبي أحلي حب
ذهبي أحلي حب
سوسو وبس

مُساهمةموضوع: رد: اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............   اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Emptyالإثنين ديسمبر 07, 2009 12:19 pm

اختار دعااااااااااااااء
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............   اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Emptyالإثنين ديسمبر 07, 2009 1:20 pm

TiTo
only_you
The Emperor
The Emperor
only_you

مُساهمةموضوع: رد: اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............   اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Emptyالإثنين ديسمبر 07, 2009 1:44 pm

قشطه هاختار تيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتو
Tito
Piece Of Heart ♥
Piece Of Heart ♥
Tito

مُساهمةموضوع: رد: اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............   اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Emptyالإثنين ديسمبر 07, 2009 11:17 pm

دعااااااااااااااااء
bibo
A-H Dreamer
A-H Dreamer
bibo

مُساهمةموضوع: رد: اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............   اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Emptyالثلاثاء ديسمبر 08, 2009 1:37 am

انا موافق ياجماعه المهم هناكل يعني هههههههههههههههه

اقول دعاء

ياسو السكرة
Saiko0o
Saiko0o
ياسو السكرة

مُساهمةموضوع: رد: اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............   اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Emptyالأحد ديسمبر 13, 2009 4:40 pm

ورجعنا تاني مع يوم جديد عارفين احنا اتاخرنا بس كنا بنتخانق شويه مين الي هيخرج معانا

انزل تحت شويه عشان تعرف ايه الي حصل؟

قبل ما نخرج كلمت دعاء فطبعا كانت مشغوووله وفي الشغل ومعبرتنيش غير السنه الجايه
هههههههههههههههههههههههههههههههه
ياسو السكرة:ماتردي بقه يادعاء كل ده وراكي ايه؟
snow white:معلش ياياسو اصل مكنتش سامعه الموبايل عشان انا في الشغل والاولاد مطلعين عيني
ياسو السكرة:لا ولا يهمك ياقمر(يارب كمان وكمان عشان تحرمي تشتغلي هههههه)
now white:ازيك ياياسو اخبارك ايه كنتي عايزة حاجه في( وسط الكلام )بس ياولد اسكت ساكت
ياسو السكرة:تمام الحمدلله يا دودو انا مش هطول عليكي عشان انتي في الشغل والدوشه ربنا يعينك كنت عازماكي النهارده على الغدى (يارب متوافقش اصل انا مفلسه)
snow white:وانا اقدر ارفضلك طلب ياياسو انتي تؤمري ياقمر
ياسو السكرةSadياخسارة !اناكده فلست ههههههه)ربنا يخليكي ياقمر هنروووح كنتاكي الساعه 5.30 ماشي ياقمر
snow white:اتفقنا ياقمر هعدي عليكي بالسيارة هو في حد هييجي معانا ؟
ياسو السكرة:فكرتيني ده بيبو واونلي لسه مقولتلهمش معلش هنتعبك معانا هناخدهم في سكتنا(استغلال بقه!هي عزومة ببلاش)
snow white:لا ولا يهمك ياقمر بس انا مواعيدي مظبوطه بالدقيقه متتاخريش انتي.
ياسو السكرة:لا ياقمر من عنيا مش هتاخر (وانتي تقدري تروووحي من غيري ده انا الي عازمةهههههههههه)اسيبك بقه عشان مطولش عليكي (ده رصيدي يابنتي )وارووح اكلم اونلي وبيبو عايزة حاجه؟
snow white:ميرسي يا ياسو مع الف سلامه ومتنسيش معادنا لا اله الا الله
ياسو السكرة:محمد رسووول الله سلام.
ياسو السكرة:ييييييه رجعنا لنفس الحكايه سنه عشان بيبو يرد رد بقه ياعم ؟
bibo:اهلا ازيك مين معايا؟
ياسو السكرة:انا ياغيبوبه (عرفني على طووول)
bibo:ازيك يا ياسو
ياسو السكرة:انت هتصاحبني ولا ايه (هههههههه يلا بقه عشان رصيدي هههههه)انت معزوووم على الغدى النهارده ودودو هتعدي عليك بالسياره الساعه 5.30 وهناخدك ونروووح اوعى تتاخر
bibo:وانا بردو اقدر اتاخر عليكي(ده غدى يابنتي)هاجي في معادي مظبووط
ياسو السكرة:يلا سلام بقه عايز حاجه انا هروووح اكلم اونلي واقوووله سلام .
bibo:لا ميرسي سلام(يابخيله)
ياسو السكرة:تووووتت توووووووووت
only_you:ايوة ازيك يا ياسو عامله ايه؟
ياسو السكرة:تمام الحمدلله ازيك انت اخبارك ايه؟
only_you :الحمدلله ايه المفاجاه الحلوة دي خير في حاجه؟
ياسو السكرة:ميرسي ربنا يخليك (اكيد طبعا مفاجاه حلوة مش انا الي هعزمكوا)يلاافرح ياعم عازماكم النهارده على الغدى ومعانا دودو العثل هيص بقه هتلاقي صواريخ كتير هناك ههههههههههههههه
only_you:ماشي يا مسيحالي هنرووح الساعه كام ؟
ياسو السكرة:دودو هتعدي علينا الساعه 5.30 بالسياره (وفرتلك تمن المواصله)هيص بقه
only_you :اووك ياقمر انا هقوووم البس بقه عايزة حاجه نتقابل هناك سلامووز
ياسو السكرة:وانا كمان هقفل سلامووز.
زي ماقولتلكم دودو مواعيدها مظبوطه بالدقيقه كانت تحت البيت عندي بالظبط واحنا في طريقنا عدينا على بيبو واونلي واخدناهم ورووحنا كنتاكي
طبعا كالعاده اونلي اول مادخل هالصوراريخ وبيبو على الكونتر والمشهد بيتكرر لتاني مرة بس زياده عليه دودو فرووحنا ندور على طرابيزة طلبنا الاكل وقعدنا فبدردش مع دودو
ياسو السكرة:ماتعرفينا بنفسك يادودو ؟يلا ادينا بندردش
snow white:.....................................
bibo:(تعليقاته العاديه)ليه يا ياسو هو انتي متعرفهاش ولا ايه ؟
ياسو السكرة:ياسيدي احنا بندردش خليك في حالك (هيوديني في داهيه بتعليقاته دي)ههههههههههه
ياسو السكرة:هو انتي عندك اخوات يادودو؟اسمهم ايه بقه؟
snow white:...................................
ياسو السكرة:ربنا يخليهملك
only_you_bibo:( في نفس واحد)يارب
ياسو السكرة:ايه اخر اخبار الحب عندك يادودو ماتحكيلنا عنك؟
snow white:................................
only_you:ايوة يا دودود عايزين نعرف
bibo:يلا يادودو قوللنا اصل ياسو......(حشريه)هههههههههه
snow white:.........................................................................
ياسو السكرة:طيب هو اسمه ايه يادودو؟
snow white:............
ياسو السكرة:عرفتيه ازاي ده قصدي اتعرفتي عليه امتى؟
bibo:(ايوة كده اعدلي كلامك)ماتحكي بقه يادودو
snow white:....................................................
ياسو السكرة:الحمدلله انا شبعت هقوووم اغسل ايدي عشان نرجع ندردش شويه كمان مع الحلو بقه
bibo:هو لسه فيه حلو ؟
only_you :تستاهلي الحمد ياياسو
snow white:وانا كمان هاجي معاكي ياياسو
ياسو السكرة:خلص اكلك الاول يابيبو وفكر في الحلو (ده مابيصدق)ميرسي يااونلي يلا يادودو سلام مؤقت

وبكده احنا مستنيين اجابات دودودو عشان نقدر نكمل
وفاصل ونواصل
استنونا واوعو تروووحوا في أي حته عشان
تعرفوا الي حصل

Snow Wh!te
Tһe Pr!nćèśś
Tһe Pr!nćèśś
Snow Wh!te

مُساهمةموضوع: رد: اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............   اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Emptyالإثنين ديسمبر 14, 2009 8:30 pm

سووووووورررررررررى للتأخير

snow wh!te:اولا ميرسى يا ياسو على العزومة الجامدة موووووت ديه

انا عايزة اقولكوا ان بما ان ياسو اللى عازمانا

كل واحد طلب اكتر من وجبة ( استغلال بقى ) هههههههههههه

اوكـ هعرفكوا بنفسى ( ما انتوا عارفنى هى صورة ) ههههههههه

انا دعـاء عندى 22 سنه وخلصت السنه اللى فاتت وبشتغل مدرسة اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Icon_sad

بس يا بيبو خالينى اعرف اتكلم بقى بقى

وانت يا اونلى ركز معانا ارحم عينيكـ شوية بقى

المهم **

انا عندى 3 اخوات ( اسماء & محمد & مصطفى ) بسى انا الكبيرة

ميرسى ليكواااااااااا

ما بلاش احراج بقى اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Icon_redface

حاضر حاضر براحة

يعنى ياسو بس هى اللى حشرية .. هههههههههههههه

الحب ده اجمل حاجة فى الدنيا .. وانا الحمد لله مبسوطة جدا جدا مع خطيبى

اسمه ( هــيــثــم ) اى خدمة مش لاقى حد الكلام ده اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Icon_lol

كل ديه اسئلة

اوكـ بس والله ليكوا يووووووووووووووم

هو يبقى اخو زميلى كان معايا فى الاكاديمى

بس شوفنا بعض واتكلمنا وكده

هو انتى علشان عازمانى يا ياسو تعملى فيا كده

انا حاسة انى فى القسم ( هههههههههههههه )

وبما لسه بدرى بقى على رجوعنا البيت

واحد واحد كده يا حلوين يجاوب على نفس الاسئلة اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Icon_cool

ياسو السكرة : ايــه ؟؟

بيبو : مش سامع انتى بتقولى حاجة

اونلى : انا رايح اجيب حاجة من العربية حد بيكلمنى

دودو : انتوا هتستهبلوا ( هههههههههههههه ) يالاا انتى وهو و هو

مستنين الردود
only_you
The Emperor
The Emperor
only_you

مُساهمةموضوع: رد: اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............   اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Emptyالإثنين ديسمبر 14, 2009 9:56 pm

only_you:ليه التدبيسه دي يادعاء. هوه مش انتوا عازمينا على الاكل بس ولا ايه بالظبط هوه الواحد هيركز

ف الاكل ولا ............. ولا يتكلم عن نفسه

بصوا بقى انا بلا فخر اسمى محمد عندى 22 سنه و 5 شهور و 3 ايام شوفتوا بعد الايام وربنا مش

عاوز اكبر ههههههههههههههههههههههههههه.اتخرجت السنه الى عدت دي والحمد لله اتعرض عليا

شغل كتيييييييييييييييييييييير بس انا الى مش راضى ( عارف يابيبو انها وسعت مني عديها ياعم )

عندى 3 اخوات بنات ( هند وفاء ايمان ) انا رقم 3

ايوه ياعم انا اتكلم وانتوا نازلين اكل. الحب ده بقى شئ حلو اوى وشئ وحش اوى

حلو لما تلاقى الى تحبه ويحبك بجد ووحش اما تبقى ملطشه يامعلم وانتوا اكيد فاهمين

انا حاليا مش مرتبط لو فى اى حد عنده استعداد انا موافق هههههههههههههههههههههههههههه

انا كده خلصت رد ياله ياشباب الى بعدي يجاوب

ياسو السكرة
Saiko0o
Saiko0o
ياسو السكرة

مُساهمةموضوع: رد: اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............   اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Emptyالأربعاء ديسمبر 16, 2009 12:47 pm

ياسو السكرة:ماشي يا دودو واحده بواحده حسابك معايا بعدين هههههههههههههههههههه

لازم تفضحيني يعني عشان اعرف نفسي والله لوريكي اصبري عليا يابيضه

انا بقى اسمي ياسمين عندي 17 سنه الحمدلله عايشه بقالي كتير الله واكبر اوعى حد يقر ممكن تحسدوا بس ههههههههههههههههههههه وعندي اخت واخ وانا الوسطانيه البنت اسمها نسمه والولد اسمه احمد وانا يعني عشان متتلغبطووش نسمه وياسمين واحمد

الحب حاجه جميله اوي سهل انك تلاقيها بين اصحاب اخوات لكن بين حبيبن في الزمن ده بيبقى اخرها يومين وبينتهي اما بالنسبالي فاحلى حاجه في الدنيا الحب حلو اوي لما تلاقي حد مهتم بيك وبيطمن عليك وبيسال عنك بس الاوحش من كده انو في ثانيه ومع اول غلطه ليك تلاقيه اتقلب 180 درجه واتحول انسان تاني انت متعرفوووش شوووفته بقه قد ايه الحب بقى عمله نادره في الزمن ده صعب انك تلاقيها

بس خلاص انا خلصت

لما نشووف بيبو الي مش عايز يجاوب

ده اصلا مش فاضيلنا يا جماعه

يابختك ياعم بتاكل في صمت واحنا الي بنرغي
ههههههههههههههههههههههههههه

bibo
A-H Dreamer
A-H Dreamer
bibo

مُساهمةموضوع: رد: اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............   اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Emptyالسبت ديسمبر 19, 2009 6:00 am

محدش يعرف ياكل ابدا معاكم كده ما تتكلم يااونلي

وبعدين ما دودو شغاله لوك لوك كده واسئله وبتاع طيب استني لما اكمل البيتزا ولا ايه هههههههههه

ام هند بقه انا مضطر اجاوب علي الاسئله وامري لله

الاسم

احمد محمد محمد

4 تجاره ويارب اخلص بقه احسن خلاص جبت جاز والله

انا ليا اخ تؤام واخت

اه بالنسبه للخوب الحب حلو اوووووووووي ههههههههههههه

علي راي حماده هلال ههههههههههههه
ياسو

وسيبوني اكل بقه دي عزومه ايه دي الكلها كلام
اونلي ا رحم عينك
™ R. Quaresma
™ El MagiCo0o
™ El MagiCo0o
™ R. Quaresma

مُساهمةموضوع: رد: اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............   اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Emptyالأربعاء يناير 06, 2010 12:19 am

بعد إذنكم هكمل ياجماعة

بيبو اتصل بيا وكان الحوار كالتالي :
بيبو (أه أنا الإ عليا الدور في العزومة والله مينفع الشغل ده
لازم اتصرف
أعمل إيه ؟؟ أعمل إيه ؟؟؟
أه مصطفي ابن عمي)

هو ده الرقم
بيبو : (يارب يرد) ترن ترن
مصطفي : ابن عمي إزيك ياأحمد عامل إيه ؟؟؟
بيبو : الحمد لله وانت ؟؟؟؟
مصطفي : تمام والله
بيبو : بقولك ياسمين كانت عاملة عزومة صغيرة كدة وكانت عازماني
وعازمة أونلي
مصطفي : طيب إيه المشكلة ؟؟؟؟
بيبو : الحقيقة يادرش أنا مش هعرف اروح عندي ظروف هتمنعني
وكنت عايزك تروح مكاني تتأسف لياسمين وتحضر مكاني العزومة
(أه لو عرف الحقيقة ؟؟؟)
مصطفي : طاب في أكل في الليلة دي ولا النظام إيه ؟؟؟
بيبو : أه طبعا في أكل (علي اد فلوسك يعني)
مصطفي : والله ياأحمد مش عارف اشكرك إزاي
انته بجد جدع جامد ومش هنسي الخدمات دي
بيبو : (متفرحش أوي كدة) لا طبعا يادرش ده شكر علي واجب
انته أخويا الصغير يادرش
مصطفي : طبعا طبعا
بيبو : متنساش تكلم ياسمين تتفق معاها إنك جاي مكاني
وبعدين كلم أونلي علشان تروحوا سوا
مصطفي : أوووكي ياأحمد
يلا سلام
بيبو : سلام (الله يكون في عونك من الإ هيحصلك
لو عرفت إن العزومة عليك)

مصطفي : (الواد أحمد ده واد جدع أوي بيكلمني علشان عزومة ياسلام
يعني أكل ببلاش وكمان علي حساب ياسمين
ياه حبيبي يابن عمي يادوب الحق اكلم ياسمين
لأحسن العزومة تطير)

ترن ترن
ياسمين : سلام عليكم
مصطفي : وعليكم السلام أنا مصطفي إزيك ياياسمين ؟؟؟
ياسمين : الحمد لله خير في حاجة
مصطفي : ولا حاجة ياستي أحمد ابن عمي كلمني من شوية صغيرين
وقالي إنك عازماه هو وأونلي في مطعم فخم أوي
بس الحقيقة هو مش هيقدر يجي فكلمني علشان احضر مكانه
ياسمين : أحمد قالك كدة (ههههههههه خلعت يابيبو)

بيبو : (زمان ابن عمي بيلطم دلوقتي ههههههههههه)

مصطفي : أه ياياسمين قالي كدة في حاجة ولا إيه ؟؟؟
ياسمين : هو فعلا كلامه صح بس مش أنا الإ عازمة هو الإ عليه الدور
وبما أنك هتيجي مكانه يبأه انته الإ هتحاسب
مصطفي : إيه !!!! (الله يخرب بيتك ياأحمد) أنا الإ احاسب
بس أحمد قالي ..... (عملتها فيا ماشي يابن .........
الناس الطيبين طبعا)
ماشي ياياسو أنا الإ هحاسب (إيه الإحراج ده)
ياسو : أوووكي يادرش مستنياك انته وأونلي الساعة 5 عند البيت عدوا
عليا وياريت مواعيدك تكون مظبوطة مش زي ابن عمك
يعني متتأخرش
مصطفي : (متأخرش أنا لو عرفت مجيش مش جاي)
أه طبعا ياياسو هاجي في الميعاد
ياسمين : يلا سلام
مصطفي : سلام
(الله يخرب بيتك ياأحمد كدة أنا اتثبت التثبيتة دي
لازم اكلمه علي الأقل اطلع كل الإ عندي فيه)

هذا الرقم غير متاح حاليا من فضلك حاول في وقت لاحق

(طبعا لازم يقفله بس أما اشوفه ماشي ياأحمد)
(هكلم أونلي ويارب ميجيش يوفر نفر)

ترن ترن
أونلي : أيوة يادرش إزيك ؟؟؟؟
مصطفي : الحمد لله
أونلي : في حاجة ؟؟؟
مصطفي : أه أحمد كلمني وقالي علي عزومة عاملاها ياسمين
وفي الأخر طلعت أنا الإ عازم
أونلي : هو أحمد عملها فيك هههههههههههه
يلا متزعلش
مصطفي : طاب أنته جاي ؟؟؟؟(يارب يقول لاء)
أونلي : أه طبعا اهم حاجة يكون في صواريخ
مصطفي : صواريخ إيه ناقص تقولي عايز كنز
أيوة ياعم ماانته مش غرمان حاجة
أونلي : كنز ههههههههه
كنز إيه بس يادرش قعد ساكت
ع العموم هجز نفسي واعدي عليك
هي العزومة الساعة كام؟؟؟
مصطفي : 5
أونلي : خلاص هعدي عليك 4 ونص اجهز
يلا سلامووووز
مصطفي : (موز كمان يلا كملت) سلام

أونلي : (عايزين نشوف عربية بأه مفيش غير دعاء)
ترن ترن
دعاء : أونلي إزيك ؟؟؟
أونلي : الحمد لله عاملة إيه يادعاء ؟؟؟
دعاء : الحمد لله مفيش عزومة جديدة في السكة كدة ولا حاجة
أونلي : (كويس جات منها) تصدقي أنا بكلمك علشان كدة انتي بنت حلال
مصطفي هيعزمنا انهاردة
دعاء : مصطفي إزاي مش بيبو الإ عليه الدور
أونلي : بيبو شيله الليلة
دعاء : هههههههههههههه
هو بيبو كدة علي طول
أونلي : ياريت تعدي عليا بالعربية 4وتلت العزومة 5
دعاء : أووووكي يلا سلام
أونلي : سلام

العربية جات في ميعادها عند بيت مصطفي
طبعا دعاء سايقة العربية ومعاها أونلي

مصطفي ركب جنب محمد

مصطفي : محمد إيه الإ جاب دعاء ؟؟؟؟
أونلي : قالتلي جاية اقولها لاء
مصطفي : اومال تقولها أه
أونلي : بس الأ تاخد بالها
مصطفي : (أيوة انت حاسس بحاجة ليكم يوم ربنا يولع فيكم)
منورة يادعاء
دعاء : الله يخليك يامصطفي وانت كمان منور
مصطفي : (منور بس أنا قربت اولع)
ميرسي يادودو

وصلنا لبيت ياسو ونزلت وروحنا المطعم علي طول
وهناك :

أونلي : الله إيه الحلاوة دي قشطة ياخواتي
مصطفي : انته بتعمل إيه ؟؟؟؟
أونلي : خليك في حالك

ياسمين : سيبه يامصطفي هو متعود علي كدة هههههههه
أنا هشوف طربيزة لحد مادعاء توصي علي الأكل

مصطفي : ماشي
دعاء متتوصيش أوي ها خليكي طيبة
دعاء : متقلقش

ياسو اختارت طربيزة والأكل جه

مصطفي : (إيه كل ده يادعاء هو انتي كدة طيبة
أومال لو قلتلك خليكي شريرة كنتي عملتي فيه إيه ؟؟؟؟)

ياسو : الأكل جميل صح ياجماعة ؟؟؟؟؟
مصطفي : (كمان مش عايزاه جميل)
أه ياياسو تسلم ايدك يادعاء
أونلي : فعلا الأأكل جميل
جميل خاااالص
جميل أوي
جميل ع الأخر
ياسمين : ههههههههههه
مصطفي : إيه ؟؟؟
أونلي : قصدي الأكل جميل يعني انته دماغك راحت فين ؟؟؟؟
مصطفي : مرحتش زي ماهيا
ياسو : هههههههههههههه
مصطفي : انتي بتضحكي علي إيه ؟؟؟؟؟
ياسمين : ولا حاجة خلاص
بصوا ياجماعة هقولكم سبب العزومة تاني علشان مصطفي ميعرفش
عايزين نوقع حد من المنتدي بتاعنا في شوية أسئلة
أونلي : تاني ياياسو متشوفي لعبة تانية بأه
ياسمين : خليك في الإ انته فيه
حنسأله شوية أسئلة عن اسمه عن سنه
عن اسرته وترتيبه في الأسرة
عن شغله لو بيشتغل وعن دراسته لو طالب هو في إيه مثلا
أكتر حاجة بيحبها وأكتر حاجة بيكرهها
عامل إيه مع الحب
مر بتجربة قبل كدة ولا لاء
ويكلمنا شوية عن أفكاره وطموحاته
أوووووكي ياشباب
دعاء : تمام ياياسمين
مصطفي : (العزومة بأه كان لزمتها إيه كنتي قولي الكلام ده في التليفون وخلاص
أيوووووووه علي الإفترا)
أووووكي ياياسو
ياسو : أووووكي ياأونلي ؟؟؟؟
أونلي : أنا موافق علي أي حاجة الإ شايفينه خير اعملوه
قشطـــــــــــــــــــــــة
ياسو : ههههههههه أووووكي
حنحدد 3 نسأل واحد فيهم حسب اختياركم
مين يختار ؟؟؟؟
مصطفي : أنا
أنا الإ اختار مش أنا الإ عازم
دعاء : ياسلام طاب ماختار أنا انته هتذلنا بالعزومة دي
مصطفي : لا أبدا أنا أسف يادعاء أنا بهزر بس
لو عايزة تختاري اختاري انتي طبعا
(إيه الناس دول مفيش جواهم بني ادمين خالص كدة)
دعاء : أيوة كدة
هختار
ممكن أسامة ومي مملكة الأحزان ونهي

ياسو : أوووكي
مصطفي : ماشي (لما نشوف اخرتها)
دعاء : ماشي ياأونلي ؟؟؟
أونلي : هي سيرة مقولنا ماشي من الأول
قشطـــــــــــــــــة
ياسو : هههههههههههههههه

في النهاية يارب مكنش كترت عليكم ولا رخمت عليكم
لكن عجبتني الفكرة بتاعت اللعبة وحبيت اشارك معاكم
منتظرين اختياراتكم

سلاممممممم مؤقتا

عدل سابقا من قبل R. Quaresma في السبت فبراير 27, 2010 5:20 pm عدل 1 مرات
https://www.facebook.com/quaresma3?ref=profile
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............   اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Emptyالأربعاء يناير 06, 2010 12:33 am

اسااااااااااامه او مي لكن نهى نو نو نو مين نهى دي

فيه حد معانا هنا يا جماعه اسمه نهى؟؟؟؟؟؟؟؟؟مفيش صح

عدل سابقا من قبل ملكة الرومانسيه في الأربعاء يناير 06, 2010 5:54 pm عدل 1 مرات
ياسو السكرة
Saiko0o
Saiko0o
ياسو السكرة

مُساهمةموضوع: رد: اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............   اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Emptyالأربعاء يناير 06, 2010 7:20 am

اولا انا بشكرك اوي اوي اوي يا مصطفى على الفكرة الحلوة دي انك تكمل وتشارك بدالنا والله

فكرة تحفه انا شخصيا عجبتني جدا وميرسي اوي على العزومة

هههههههههههههههههههههههههههه

وحاجه حلوة منك اوي انك تفكر بالاسلووب ده لان فعلا الموضووع مكانش هيمشي غير بعد

الامتحانات بس الحمدلله احنا كده اطمنا ان فيه حد يحل مكانا وهيعزمنا على طوووول

اما بقى بالنسبة للاختيار عشان حرام نهى عندها مزاكرة

انا هختار مي مملكة الاحزان

وميرسي مرة تانيه على مشاركتكم
Snow Wh!te
Tһe Pr!nćèśś
Tһe Pr!nćèśś
Snow Wh!te

مُساهمةموضوع: رد: اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............   اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Emptyالأربعاء يناير 06, 2010 3:43 pm

تحفة تحفة تحفة يا مصطفى

ههههههههههههههههههه

دى كانت عزومة جامدة جدا

بجد اسلوبكـ حلو اوى

تسلم يا جميل

بقى اتصلتوا بيا علشان العربية اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Icon_evil

ماااااااااااااااااااشى

بقولكـ يا درش العزومة التانية امتى ؟؟ اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Icon_razz اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Icon_razz

انا بقى اختار نهى نهى نهى نهى اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Icon_tongue
™ R. Quaresma
™ El MagiCo0o
™ El MagiCo0o
™ R. Quaresma

مُساهمةموضوع: رد: اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............   اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Emptyالخميس يناير 07, 2010 12:03 am

ميرسي جدا ليكي يا نهي وميرسي ليكي يا دعاء بجد والله

وميرسي ليكي كتير يا ياسو

أنا حبيت اشارك بس

بس طبعا هيا لعبتك وفكرتك

عموما كدة تعادل بين مي و نهي
النتيجة واحد واحد
لسة مش هنقرر دلوقتي

جاري الإنتظار
https://www.facebook.com/quaresma3?ref=profile
فراشة أحلي حب
فراشة أحلي حب

مُساهمةموضوع: رد: اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............   اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Emptyالأحد يناير 17, 2010 10:05 am

ههههههه اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Icon_biggrin ههههههه

اللعبة دي حلوة مووووووت

أنا بصراحة مش أعرف حد بس اختار نهي

هيه يلا يا نهي

هههههه اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............ Icon_biggrin هههههه

اعترافات نجم قريب اوي هتكون معانا اتفضل ؟احنا في انتظارك............
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» لعبة الاحكام هتولع يعني هتولع !!!؟؟؟, لازم تتدخل تلعب معانا
» اسال وشوف مين هيجاوب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اتفضل
» مواقف الاطفال تموت من الضحك ماتفوتكمش اتفضل...............
» && حصريا :: علي أحلي حب :: أغنية (خالد عجاج) احنا في مصر 2010 :: CD. Q 256 Kpbs &&
» && حصريا :: علي أحلي حب :: فيلم (احنا اتقابلنا قبل كدة) للكبار فقط :: بحجم 218 ميجا جودة Dvd علي أكثر من سيرفر &&